Komunikacja w dobie kryzysu – 19.05.2022
Doświadczenia pandemii oraz wojny spowodowały, że firmy w wielu przypadkach na nowo musiały odnaleźć się w biznesowej rzeczywistości. Jednym z istotnych elementów jest kwestia komunikacji, zarówno na poziomie kontaktów bezpośrednich z partnerami biznesowymi, jak i w szerszym kontekście strategii komunikacji marki.
Dołącz do bezpłatnego spotkania on-line, podczas którego eksperci studiów EMBA UEP powiedzą, jak podejść do tematu komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Agenda spotkania:
12:00-12:45 dr hab. Marek Zieliński, prof. UEP – Interakcje B2B w dobie kryzysu pandemicznego: tymczasowa czy trwała zmiana?
Dowiesz się:
- jak charakter komunikacji biznesowej ewoluuje pod wpływem technologii i cyfrowego środowiska pracy,
- jak m.in. COVID-19 wpłynął na kształtowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Wyzwaniem stało się przede wszystkim zbudowanie relacji z nowymi partnerami. Omówimy wyzwania związanych ze zmianą formy komunikacji z perspektywy kupca i sprzedawcy B2B.
12:45-13:30 Maciej Kawecki – Branding. Projektowanie emocji.
Dowiesz się:
- czym jest współczesny branding i jak odpowiada na współczesną zmienność świata
- o emocjonalnej warstwie marki
13:30-14:15 Ewa Bujak – Kryzysowy savoir-vivre
Dowiesz się:
- co wypada a czego nie wypada pisać w czasie społecznych kryzysów, takich jak wojna czy pandemia. Czy wypada się promować?
Odpowiemy na te i kilka innych pytań o to, co zrobić aby odpowiednio komunikować się w czasie kryzysów i jak się na nie przygotować.
Prelegenci
dr hab. Marek Zieliński, prof. UEP
specjalizuje się w komunikacji B2B oraz zagadnieniach związanych z negocjacjami i sprzedażą osobistą.Współzałożyciel Centrum B2B, organizacji badawczo-doradczej w obszarze funkcjonowania firm na rynku B2B oraz członek międzynarodowych stowarzyszeń naukowych (IMP, EMAC, GSSI). Założyciel i właściciel Smart Business Solutions – firmy specjalizującej się w szkoleniach, doradztwie oraz badaniach na rynku B2B. Prelegent oraz key note speaker na licznych konferencjach branżowych. Wykładowca Executive MBA UEP.
Maciej Kawecki
właściciel oraz Creative Director studia kreatywnego Brandburg. Tworzy
wizerunek marek w Polsce i za granicą. Łączy myślenie strategiczne o marce z grafiką, tożsamością wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym. Ekspert w dziedzinie brandingu, uznany i nagradzany twórca znaków graficznych – jego projekty od lat pojawiają się w amerykańskim Logo Lounge. Jako artysta i strateg skupia się na dostarczaniu unikalnych rozwiązań biznesowych i ich skutecznej implementacji. Łączy w spójną całość warstwę estetyczną merytoryczną oraz emocjonalną marki i przekłada je na wyrazisty angażujący język komunikacji.
Ewa Bujak
od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją. Pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i marki osobistej. Uczy, jak zarządzać kryzysem wizerunkowym, przemawiać bez stresu i występować przed kamerą. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z psychologii społecznej, doświadczenie dziennikarskie oraz kompetencje wykładowcy i tutora. Pracowała jako dziennikarz, rzecznik prasowy oraz Dyrektor PR i marketingu. Obecnie prowadzi firmę Ewa Bujak – szkolenia wizerunkowe.
Zapraszamy!
19 maja 2022 o godzinie 12.00 na platformie ZOOM, udział bezpłatny.
Wymagana wcześniejsza rejestracja.
Do osób zapisanych dzień przed spotkaniem wyślemy link do logowania.