Marka w czasach kryzysu – spotkanie z praktykiem 21.03.2024

Marka to złożone i systemowe pojęcie, które definiuje sposób, w jaki firma jest postrzegana przez swoich klientów, partnerów biznesowych oraz społeczność. Skuteczna marka potrafi budować lojalność, zaufanie oraz pozytywne doświadczenia, które przekładają się na długotrwałe więzi, co jest kluczowe dla długoterminowego sukcesu organizacji.

Żyjemy w świecie permanentnej płynności VUCA.

Volatility (zmienność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).

Od kilku lat to określenie funkcjonuje również w biznesie i w obszarze rozwoju osobistego.

Logo i identyfikacja wizualna to ważne narzędzia biznesowe pozwalające odbiorcom danej usługi lub produktu nie tylko odczytać wartości emocjonalne oraz zalety biznesowe wyróżniające markę, lecz, co ważniejsze, zarządzać jej postrzeganiem w momentach kryzysu i niepewności.

Podczas webinaru dowiesz się między innymi:

  • jak współczesne marki reagują w obszarze brandingu na kryzys
  • czym się rożni projektowanie marki B2B od marki B2C
  • jakie są wiodące trendy w projektowaniu logotypów
  • jak marki wykorzystują zmysły człowieka do budowania głębszych relacji z odbiorcą  

Prelegent – Maciej Kawecki, Właściciel oraz Creative Director studia kreatywnego Brandburg
Maciej zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek innowacjami w komunikacji marki projektowaniem usług i doświadczenia klienta oraz nowoczesną edukacją. Łączy myślenie strategiczne o marce z grafiką a także tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym.
Ekspert w dziedzinie brandingu uznany i nagradzany twórca znaków graficznych – jego projekty od lat pojawiają się w Logo Lounge amerykańskiej publikacji prezentującej najlepsze znaki z całego świata logotyp jego autorstwa znalazł się wśród 350 najlepszych znaków lat 2000-2015 przedstawionych podczas Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych. Swoje dwudziestoletnie doświadczenie w budowaniu marek wykorzystuje zarówno w Polsce jak i za granicą pracując w multidyscyplinarnych zespołach i angażując do wspólnych działań ludzi z różnych środowisk i obszarów twórczych.
Aktywny prelegent konferencji poświęconych marketingowi i designowi prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone brandingowi i myśleniu wizualnemu tożsamości i strategii marki sensory thinking customer experience a także zajęcia edukacji wizualnej dla dzieci. Wykładowca kierunku Zarządzanie Innowacją na SWPS w Warszawie, Sopocie i Poznaniu. Prowadził warsztaty łączące branding i sensorykę podczas prestiżowego Dutch Design Week w Eindhoven oraz warsztaty projektowania usług zgodnie z metodologią sensory thinking w ramach Service Design Fringe Festival w Londynie. Wykładowca Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
W swojej pracy Maciej, jako artysta i strateg, skupia się na dostarczaniu unikalnych rozwiązań biznesowych i ich skutecznej implementacji. Łączy w spójną całość warstwę estetyczną merytoryczną oraz emocjonalną marki i przekłada je na wyrazisty angażujący język komunikacji.

Gdzie? Platforma ZOOM

Kiedy? Czwartek, 21 marca o godzinie 17:30

Zapisz się już dziś!

Do osób zapisanych dzień przed spotkaniem wyślemy link do logowania.