Bartek Stawski

Z zawodu „skrajny pragmatyk”, jego dewiza to: „dowiedz się JAK myśleć, żeby wiedzieć CO myśleć”.

Bartek specjalizuje się w tematyce tzw. Thinking Tools i ich zastosowaniu w dziedzinie zarządzania Jest ekspertem w dziedzinie zastosowania narzędzi Teorii Ograniczeń w obszarze strategii i marketingu (Mafia Offer), narzędzi myślenia innowacyjnego dla rozwoju nowych produktów oraz innowacyjnego rozwiązywania problemów w oparciu o wiedzę z zakresu ekonomii behawioralnej. Jest odpowiedzialnym za Polskę partnerem firmy Goldratt CZ, był polskim przedstawicielem firmy Systematic Inventive Thinking zajmującej się procesami myślowymi innowacyjności; wykłada w Global Leaders Institute for Arts Innovation w Waszyngtonie (MBA in cultural innovation we współpracy z Harvard University).

Realizował projekty doradcze na terenie Polski oraz USA, Włoch, Meksyku, Rumunii, Czech, Niemiec, Rosji i Chile.

Bartek jest absolwentem Instytutu Językoznawstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, (specjalność retoryka praktyczna i komunikacja). Szkolił się w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Izraelu i Czechach.

Prowadzone przedmioty: