Maciej Kawecki
Maciej zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek innowacjami w komunikacji marki projektowaniem usług i doświadczenia klienta oraz nowoczesną edukacją. Łączy myślenie strategiczne o marce z grafiką a także tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym.
Ekspert w dziedzinie brandingu uznany i nagradzany twórca znaków graficznych – jego projekty od lat pojawiają się w Logo Lounge amerykańskiej publikacji prezentującej najlepsze znaki z całego świata logotyp jego autorstwa znalazł się wśród 350 najlepszych znaków lat 2000-2015 przedstawionych podczas Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych. Swoje dwudziestoletnie doświadczenie w budowaniu marek wykorzystuje zarówno w Polsce jak i za granicą pracując w multidyscyplinarnych zespołach i angażując do wspólnych działań ludzi z różnych środowisk i obszarów twórczych.
Aktywny prelegent konferencji poświęconych marketingowi i designowi prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone brandingowi i myśleniu wizualnemu tożsamości i strategii marki sensory thinking customer experience a także zajęcia edukacji wizualnej dla dzieci. Wykładowca kierunku Zarządzanie Innowacją na SWPS w Warszawie, Sopocie i Poznaniu. Prowadził warsztaty łączące branding i sensorykę podczas prestiżowego Dutch Design Week w Eindhoven oraz warsztaty projektowania usług zgodnie z metodologią sensory thinking w ramach Service Design Fringe Festival w Londynie. Wykładowca Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
W swojej pracy Maciej, jako artysta i strateg, skupia się na dostarczaniu unikalnych rozwiązań biznesowych i ich skutecznej implementacji. Łączy w spójną całość warstwę estetyczną merytoryczną oraz emocjonalną marki i przekłada je na wyrazisty angażujący język komunikacji.