Marek Zieliński

Wykładowca na licznych studiach podyplomowych oraz programach MBA. Specjalizuje się w komunikacji B2B oraz zagadnieniach związanych z negocjacjami i sprzedażą osobistą. Jest autorem bądź współautorem kilkudziesięciu publikacji dotyczących relacji biznesowych. Członek międzynarodowej grupy badawczej Idustrial Marketing and Purchasing.

Dzięki licznym stażom zagranicznym (m.in. Tokio, Mediolan, Stambuł, Heidelberg, Budapeszt) zdobył doświadczenie w pracy w zespołach międzynarodowych. Współzałożyciel Centrum B2B, organizacji badawczo-doradczej w obszarze funkcjonowania firm na rynku B2B oraz członek międzynarodowych stowarzyszeń naukowych (IMP, EMAC, GSSI). Aktualnie jest członkiem zespołów badawczych, których zainteresowania skupiają się na wykorzystaniu nowych technologii w relacjach biznesowych: Internetu 4.0 (współpraca z Hof University) oraz Sztucznej Inteligencji (współpraca z Western Sydney University)

Założyciel i właściciel Smart Business Solutions – firmy specjalizującej się w szkoleniach, doradztwie oraz badaniach na rynku B2B. Prelegent oraz key note speaker na licznych konferencjach branżowych. Wśród obsługiwanych klientów wymienić należy takie firmy jak: Solaris, Algeco, Leroy Merlin, Compo, Zeelandia, Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Przemysłowej, Jamalex, Polskie Towarzystwo Cynkownicze, Nickel Technology Park Poznań, MTP.

Prowadzone przedmioty: