Wojciech Mendyka
Ponad 25 krajów, 14 lat i klienci z listy Fortune 500.
Wojtek współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, pomagając liderom, ekspertom i zespołom sprzedażowym w budowaniu skutecznych, opartych na nauce strategii komunikacji.
Założyciel i główny trener w Meaning Makers®, gdzie uczy, jak uzyskiwać wyniki za pomocą kontr-intuicyjnej komunikacji – w przywództwie, w prezentacji, sprzedaży lub negocjacjach – poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość i wpływa na decyzje.
Przez lata współpracował m.in. z Google, EY, Deloitte, Philips, BD, Salesforce, UPS, ING, Electrolux, ExxonMobil, BT, Continental, Capgemini, Pfizer, Sanofi, mBank, PKO, Twinnings, PZU i wieloma innymi.
Wojtek jest wykładowcą MBA na dwóch uczelniach i współpracuje z MIT Sloan Management Review.